No.lifern!

Helt jävla sjukt! Sitter fortfarande kvar i skolan! Och pluggar! Vad fan är det här...gud jag får ångest..vill bara här ifrån! Igår var det skiva på Collage! Grymt kul! Temat var krigstema, och det var en massa från Norra där igen! Riktigt kul att se alla! Dansade som en galning trots att allt jag drack under kvällen var vatten hihi!
Sov över hos Sophia, skönt eftersom att det inte går nån tunnelbana hem efter kl.01-00 på vardagar..kul liksom!
Ska lägga in lite bilder från min iphone sen( riktigt dålig kvalité menmen) Sen så snart kommer de väll upp hemska bilder från proffsfotografen som var där...får se om man vågar lägga in någon av dem :P
Ska iaf ta och rulla hemmåt snart! Egentligen skulle jag fått skjuts hem med mamma men fick nyss reda på att hon har glömt bort mig...kul liksom!
Jusste! Alla som ser det här! Har nytt nummer'! Kanske skapar sånt där evenemang på fb, men det känns så töntigt...hehe! får se!
Aja, eftersom det typ bara är mina kompisar som läser så här har ni det!
070-550 88 40! Tänk i September var jag utan mobil i en månad och nu har jag helt plötsligt två ! haha...
Vet att jag ser hemsk ut idag men orkar verkligen inte fixa mig nånting till skolan och hade jag inte druckit typ fem koppar kaffe idag så hade jag nog legat här och sovit i skolan! herrrååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0