Jag lovar för mycket..

Lovade igår att jag skulle fixa event till Gaudi..vilket tog hela kvällen..
Lovade mig själv att fixa outfit till morgondagens skiva.
Lovade Jocke att se film med honom.
Lovade Olivia att vi skulle ses.
Lovade mig sjäv att jag skulle plugga.
Lovade mig själv att jag skulle gymma.
Lovade Sofie att vi skulle skypa.
Lovade Mamma att ta det lugnt.
Lovade mamma att städa rummet.
Lovade mig själv att jag skulle äta bra idag.
Lovade mig själv att inte somna i skolan.
Lovade att jag skulle höra av mig till Linus.

Lovade Johanna att jag skulle blogga.
Lovade mig själv att gå och lägga mig tidigt.
Lovade mig mamma att sova minst sex timmar.

Ja, jag lovar för mycket..

Kommentarer
Postat av: sofiee

hmmm kanske lite hahaha söt du är :)

2011-04-05 @ 16:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0