Tisdag, det snöar ute!

Det gick ganska bra igår, på mötet med SCÄ så vart det mycket tårar och skit som vanligt, men det behövdes..
efteråt så åkte jag till friskis och körde ett intensivpass, gud så skönt det var! Mamma ville tvinga mig att äta mcdonalds innan, men det funkade inte...lyckades få henne att köpa en fulkorsmacka med kyckling och sallad på istället..vilket kändes mycket bätte..
Träningen gick bra, gud vad skönt att man får börja träna igen, på ett sätt så var jag ju svagare men jag kände mig stark efteråt, jag kommer ihåg i våras hur starka jag och sofie blev när vi tränade flera gånger i veckan och då mådde man verkligen bra, när jag säger stark så menar jag inte bara i musklerna, jag menar som sagt också psykiskt ;)
Efteråt så åkte jag hem till J, det gick bra, mycket bättre än vad jag hade trott, kanske mitt liv börjar gå mot en lite ljusare tid..vem vet..hoppas det iaf!
Veckan består av en hel del plugg, och helgen är inte planerad än..skriver när jag har något att skriva om..
Två skitfula bilder på mig tagna idag, gillar dock min nya ring från gina, kostade en hundralapp men det var den värd!

Kommentarer
Postat av: paulina

någon är snyyyyygggggg!

2010-11-22 @ 09:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0