..sämsta och bästa dagen i mitt liv

....Men jag lär ju mig aldrig av mina misstag
Vilket ämne är det jag har en brist av
Varför går jag alltid över gränsen
Min hjärna den står där bredvid när de händer
Jag måste ringa runt och be om förlåt
Det känns som jag hellre vill dö men vi får se hur de går
Tacka fan för mina polare har tålamod med mig
Hade jag varit dom hade jag knappt tåla att se mig
Min kyl den är tom, mina pengar är slut
Alla ledtrådar säger "förändra dig nu"
Patetisk och ynklig fy fan vilken dag

Jag duschar men samvetet det sitter kvar

För The botten is nådd, hur långt kan man gå
Hur lågt kan man sjunka hur kass kan man må
Kändes fördjävligt illa men de börjar bli lite bättre nu min vän
Om jag tappar fästet och trillar ned ska jag klättra upp igen

Deppig som jag är börjar jag tänka på annat
Som gör mig ännu ledsnare och jag är nästan förbannad
Men det som inte dödar mig blir jag ju starkare av
Det är dags att sryra upp skiten och göra smartare val

Så knas man kan vara jo man smäller av
Och det är knappt att man klarar sånna smäre dar
Men det går för lugnt nu är jag desperat
Jag får se till att göra nånting bättre av 
Denna korta tid som vi har på denna planeten
Kan man inte gå runt å skapa sina egna helveten

äntligen så börjar ångesten släppa 
Äntligen så börjar ångesten släppa
Och den bästa medicinen för mig är sången som denna

Vi tittar upp, ned, överallt - jag sa upp, ned och överallt…överallt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0