Mitt Höstlov!

Okej, sorry guys för dålig uppdatering!
Nu ska jag iaf berätta om HELA MITT HÖSTLOV!
Förra helgen, på fredagen så åt jag middag med amanda, putte och jesper! Det var skitmysigt, sen så kom fredde över och lite senare kom rickard förbi med my och vi pratade, chillade drack och hade allmänt trevligt!
Hihi, sötnosar!
Putte kramas och spelar luftgitarr, hahah!
Kommer ihåg när min andra kompis som heter Patrik berättade när han hade vart på fest och då träffade han en (rikigt blond tjej, som han beskrev henne som, inga fördomar här hehe)
Han sa iaf- men hörrudu, kan du inte spela lite luftgitarr för mig?
Och hon svarade- asså jag skulle ha kunnat eftersom att jag kunde när jag var liten men jag har glömt bort hur man gör!!!!

Haha, jag dog av garv när han berättade det, hur fan kan man glömma något sånt? Det är bara att spela på en låtsas gitarr...suck asså ! ;)
Jag och Rickard!
lördagen så var jag med Jesper en stund på dagen, vi hade det mysigt men sen så skulle han iväg till hockeyn..
Jag åkte in till Carro i stan, vi åt middag och fixade oss en ganska lång stund för vi höll på med lösogonfransar vilket inte var det lättaste! Sen så åkte vi på fest i älta, vi mötte upp sandra och hennes jesper..angående festen så sög den, det var verkligen ångest över att vara där..haha
Vi mötte upp wille där och följde med han och markus(räkan) hem till wille i mälarhöjden. Det var skitkul, vi satt där och drack lite mousserande vin (obs, nu låter det ju som att vi lekte lite fina där men så var det inte, vinet var inte gott men det var det som bjöds så man tackade och tog emot haha) Där var det iaf riktigt kul, det var länge sen jag skrattade så mycket!

söndagen så var jag och Pappa på Ikea. Pappa har köpt en ny säng till landet och en massa andra saker dit ut, det känns skönt att han äntligen börjar få ordning på det och så.
När jag kom hem så ville jag egentligen gå på bio men det var det ingen annan som ville men jag,jesper och fredde åkte iaf hem till sara och såg på film.
måndagen så tog jag och sara det lugnt och myste hemma. Sen så åkte jag till farsta för att fixa mitt bankomatkort, men tydligen så var jag tvungen att få en ny kod hemskickat så jag åkte dit helt i onödan eftersom att jag lika gärna kunde ringt.
Senare på kvällen så var jag med olivia och carro och vi åkte på chillkrök i haninge, inte så värst kul och vi önskade att vi hade stannat hemma men lite kul var det iaf så helt negativ ska man ju inte vara. Haha
tisdagen så var jag på bio med min kusin hugo som är 6 år gammal, vi såg toy story 3! haha
sen så åkte jag och nina, min moster till nacka forum och jag köpte skitäckliga linser som jag hade på mig dagen efter då jag sara hade halloweenfest!
Tjejerna som åt middag innan, Linda, Mikaela, Steffi,Emma, Carro, Sara, Amanda, Jag och My!
Kolla mina ögon, wawawa! Värsta mördarblicken haha!
Det var kul, men spårade eftersom de flesta( ska inte nämna namn men s.k, f.a, j.e och a.a fick i sig lite för mycket och magen hade inte plats för all dricka så alla fyra blev till fontäner, mysiga mat och alkoholfontäner hahahah, själv så klarade man sig bra! Mötte upp pappa en tid innan och jag åt en fjärdedel pizza!! Duktiga jag, hahah var bara tvungen att skryta lite :)
torsdagen så..eh vad fan gjorde jag då(?) Jo, jusste jag och pappa åkte till IKEA igen för han hade glömt en del saker sen så åkte vi ut till landet och byggde ihop sängen och städade och fixade där :)
Här är två bilder på utsikten från landet! Det ligger längst ute på tyresö brevik och är jättemysigt! Det är liksom ganska nära men det känns som man är hur långt bort som helst från allt, jag mår bra där!
fredag förmiddag så var jag på landet ensam och satt där och pluggade och sen så åkte jag hem och fixade mig, sen kom carro och vi taggade till lite tillsammans, vid nio så tog vi bussen påväg mot fest, sjukt att vara ute så tidigt faktist.
Men innan så hade vi lite tid med.....Photoboot! hahhahah
Fishfood!
leka snygg bakom carros rygg
leka söt, är du en nöt eller vågar du lägga in en stöt!
Mongolidskratt! Hahha
Asså...glömde nämna att jag har varit en hel del på gymmet på det senaste..hahah, resultatbilden no.1 !
Min andra halva, haha!
Vi var på fest hemma hos Emil, det var roliga människor och bra drag och för de med lite dricka med sig så fanns det bål med massa alkohol, skål! ( sorry kände för att rimma) :P
lördagen så jobbade jag från klockan tre till strax efter tolv, alltså midnatt. Ja, de som inte riktigt har koll med vad jag jobbar med så är det inte hora, ja med tanke på det sena jobbtiderna en lördagkväll, hahah skoja...dålig humor...jag vet
Nej, men iaf så jobbar jag med event, alltstå jag står i baren, dukar undan och är servitris på olika fester, det är kul och jag får bra betalt, 150:-/timmen är inte så illa *blinkblink*
..och sen när jag sprang ner till tuben vid gullmars så ramlade jag, verkligen RAMLADE.på mage. vid gullmars, omg fan vad jag skämdes, helt galet...och det värsta var att jag var ensam. Jag hade ingen som varken skrattade med mig eller åt mig..det är en av de stunder som man behöver en kompis med sig..när man snubblar!
En varning till alla tjejer, gå inte med högklackat eller spring med lösa skosnören(som jag gjorde!) när du är ensam!!!
Jag åkte iaf till Carro och gullungen hade hyrt "the notebook" som är en av mina favvoritfilmer och jag hade köpt lite smågodis så det blev en mysig filmkväll som slutade strax efter tre...haha
Idag har jag inte gjort så mycket! Skulle ju ha dansat men när man kom till Marikas så stod det att det var stängt för höstlov! Kul liksom!! -_-
Ikväll har jag pluggat lite, alltför lite ! Jag lovar bättre uppdatering nu framöver!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0