Duktigt Fanny!

Den här veckan så har jag "testa på vecka" på flex gym(tyresö).
I måndags så var jag ju där med Jesper och idag så tvingade jag Rickard att åka dit, haha han åkte ända från brevik, där bussen går en gång i timmen och det tar typ 40 min att bara komma till tyresö centrum eftersom att bussen tar tuuusen omvägar haha!

Så han ringde när jag var påväg, (vi skulle mötas där vid sex typ)och då undrade han vart jag höll hus, och då så sa jag "va, har du inte fått mitt sms om att jag inte orkade gymma idag, att jag ska hem och sova istället?"
hahahah, och han blev typ ledsen och då retade jag honom och sa "ääsch, du kan ju gymma själv??"
och han blev skitsur och besviken och sa att han kunde gymmat för flera timmar sen och hade liksom väntat på mig och såg fram emot att se mig och allt..och mitt svar var "synd"..
hahahaha, nej men så sa jag att jag skojade och att jag strax var där haha :)
Har ni tänkt på hur kul det är, t.ex när man sitter ner ute på en resturang, matsal etc. och nån kom fram och ba "ursäkta, men skulle jag kunna ta den här stolen?" och man bara ser på personen och säger drygt "eh, nej?" hahaah, sen så lägger man självklart till att man skojar men det är så jävla kul med sånt asså! haha, bättre än skadeglädje !
Men nu är jag helt död, körde på med crosstrainern, och sen körde vi mag övningar i 45 min, herregud vad trött jag är men samtidigt nöjd..det finns bara en sak..jag borde plugga menmen bajs på det! haha
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0