15 november- exakt två månader kvar!

Okej, lite dålig uppdatering igen..men jag försöker verkligen, det gör jag men det är fan svårt hahaha Jag har knappt sovit hemma heller, förra veckan sov jag liksom hemma två dagar..
Men iaf, i torsdags hade jag mentorssamtal, det gick bra, eftersom att mina omdömmen var bra mycket bättre än vad jag hade förväntat mig så det var ju skönt..
Däremot är pappa dum i huvet, jag hade sagt till han flera gånger att det var mentorssamtal och att det var viktigt att han kom och senare skulle han skjutsa mig till tyresö..

Men vad är det han gör pappa då? Jo, han åker till SCÄ, och tror att vi har möte där...suck! Inte nog att att han åker till mariatorget istället för sickla..han cyklar dit, ja ni läste rätt! han CYKLADE..hade han tänkt att han skulle skjutsa mig på pakethållaren eller?? Suck...aja där har ni ett bra exempel på hur min pappa fungerar..
Men det löste sig iaf, min morbror fick skicka taxi till mig för att åka till mina småkusiner, ja jag hade bråttom för jag skulle vara barnvakt :)
Söta Emmy och Hilda vid middagen!
I fredags så var träffade jag Lisa, Beatrice och Fanny! De går i norra real, och det var kul att träffa dem igen! Det tråkiga var bara att vi hade bivit lovade en fest och det vi kom till var fem killar som satt och krökade med musik, haha jag ville självklart därifrån, jag blev riktigt sur på John, han kan ju glömma att jag kommer nästa gång hahaha! Men det var ganska kul ändå, det viktigaste var att jag träffade Lisa,Bea & Fanny och vi bestämde att nästa gång då jävlar haha!
Fanny+Lisa+Fanny och nån random kille...
Söta Bea och nån kille som var skitfull men samtidigt skitrolig eftersom han försökte hela tiden prata på nån dialekt, det blev en blandning mellan sluddrande, finlandssvenska, skånska, norrlänska, göteborska...dumt lät det iaf hahah
Sen på lördagen så var jag med Carro, vi gick lite i stan och sen åkte vi till Sara för lite chillkrök, men som vanligt så slutar det med att det blir fest med alla man känner hos sara, tror vi var runt 40 pers och det var grymt och alla dansade och ja..bra fest helt enkelt! Jag lägger in bilder sen, kom på att jag saknar lite roliga festbilder från förra helgen också hehe..men de kommer in..så småningom :P haha AJa, igår var det farsdag men jag träffade tyvärr inte pappa, får göra det i veckan istället! Igår så var jag hos kusinerna i Nacka och firade min kusin julia som fyller 13 år nu i veckan..bra mycket mer värt att fira det än en pappa som bara glömmer bort än.. Idag är det bara åtta veckor kvar tills det smäller! Woho Nu kan jag inte skriva mer,..måste hänga med på lektionen Hejdå!!

Kommentarer
Postat av: johanna

WIIIIE, uppdatering :D Tänk om det kunde vara en sån här uppdatering varje dag! <3

2010-11-15 @ 15:28:52
URL: http://attends.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag försöker, jag tänker att jag ska..lite senare..inte just nu..sen så skjuter jag bort det och sen så sover jag nånstans och då är det lite svårare..hihi

jag ska försöka, hihi

pusss

2010-11-16 @ 11:44:33
URL: http://liwenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0