10-11-10

Ja, jag vet att jag skriver att jag pluggar typ..hela tiden..
Egentligen har jag inte så mycket plugg just nu men det är den där svenska redovisningen som jag håller på med hela tiden.
På fredag ska jag göra en muntlig recension på boken "Flyga Drake" ni få som läser min lilla blogg borde verkligen läsa den, jag har läst den två gånger och det är bland den bästa bok jag någonsin har läst!
Ska sitta här ett litet tag till, sen ska jag in till stan och möta upp A och se på bio, skönt att koppla bort allt runtomkring. Vi ska se "Facebook-filmen" alltså The social network, och den ska tydligen vara skitbra! Får berätta mer sen!
Åkte med mamma till gullmars imorse, se vad gulleplutten köpte till mig!
Hehehhe, massa chai! Love it
Här e en trött tjej...fick dock lite kommentarer om min blus idag, jättegammal, över två år...från h&m(såklart)
Hahah, försökte se hur långt mitt hår har blivit, ska bli duktig och klippa det oftare, har ställt in på mobilen var tredje månad, nu är det bara att se till att försöka hålla det!
Nästa gång så kanske jag tonar det mörkt, får se om jag vågar, jag har ju faktist haft det förut men då tyckte folk att jag såg ut som en lite DT..iofs var man ju fjortis då men ändå!! hahaha
KANSKE nån kan komentera om det vore snyggt?? hehehe
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0