Utan mobil...igen

Ååh, jag är så arg! Igår så gick min mobil sönder..igen!! Det är fjärde gången på fem veckor som jag en av mina mobiler går sönder..och jag är aptrött på det!
Hela dagen igår verkligen sög, stannade kvar i skolan för ett grupparbete, det var inte så jobbigt men det är så segt när man måste vara i skolan i över nio timmar på en dag...
Åkte in till stan, gick till 3 på kungsgatan där jag fick vänta i 40 min på min tur och sen när vi har fixat allt så ska jag skriva på papper om lånetelefon så frågar dom hur gammal jag är, och självklart eftersom att jag inte är 18 så fick jag inte skriva på och fick åka hem utan mobil!! Jag blev riktigt förbannad, och som att inte det var nog så missar jag bussen och klantig som jag är så har jag inte "uppgraderat" mitt busskort men som tur så sa den sura busschaufören "låt gå för den här gången, men se till att skaffa terminskort plus om du ska åka såhär sent..." vaddå sent tänkte jag och blev ännu surare..sen så råkade jag åka en station för långt, jag kom på att jag hade cykeln vid bussen så jag fick gå från trollbäckens.c till jungfru.v, visst det är inte långt men det var bara för mycket..
Trött, hungrig och arg kom jag hem..och självklart ska man bråka med mamma lite också...och jag som helst av allt hade velat fira min lilla sara som fyllde 17 år igår! grattis till henne! Men hon förstod att jag inte orkade komma, men jag kommer självklart vara med och fira henne nästa helg då hon är ensam hemma! Hihi, det kommer bli grymt kul! Det ända roliga igår var att jag fick vara med min olivia vi satt och tittade på svenska fruar i new york, lika värdelöst som svenska hollywood fruar men man kan ju inte låta bli att skratta åt hur löjliga de är.

Jag har tänkt på en sak, det känns som att det inte finns några roliga fester kvar, alla har ju fyllt 18 och går på krogen eller så sitter de hemma med pojkvän/flickvän och myser..och vissa stackare har ju mycket plugg och sitter hemma och pluggar på helgen..
Jag är ju en av dem som faktist har läxor så det ska jag sätta mig och göra nu, så jag slipper i helgen för det är det värsta som finns!
Hej då!

 
Den silvriga är w890i och den röda heter w995 och jag rekomenderar ingen av dem! Skitmobiler båda två! Haha, det kan ju faktist vara jag som inte är rädd om dem(?) Haha, eller så vill gud helt enkelt inte att jag ska ha nån mobil...bläää :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0