18/9

Hello Bitches! Haha, eller ska jag säga Bitchen eftersom du sofie är den ända som läser min blogg? hihi
Nej, bitch är inte bra för du är ju bäst! Hej bästa kan jag säga! Nog om det!

Igår var jag och kollade runt lite ensam i stan, kände att jag behövde ngt nytt och det blev två klänningar och båda var på rea, 99:- och 149:- kostade dem, score! Haha
Stressade sedan hem för att fixa mig innan Towes tjejmiddag, det var trevligt och kul att träffa nytt folk trots att jag mest var med Olivia, Linda, Frida och Sofia. Synd att musiken var dålig, det var radio och en skiva med brända låtar från förra året, det är inte okej, haha nuförtiden måste alla lära sig att spotify är ett måste på fest annars kommer ingen att dansa! Alla drog från Towe vid halv tolv, jag och Olivia var för trötta för att dra vidare så vi mötte upp Jesper(alltså Olivias Jesper, haha känns som allas killar heter så) och gick hem istället. hihi
Det var gårdagen det, undra vad man ska hitta på idag! Herrå


Kommentarer
Postat av: sofie

bra musik är ett måste! var på fest igår o dj´n var bästa!!! love u honey

2010-09-20 @ 00:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0