Helt onödigt inlägg...

Nu känner jag mig sådär dålig igen...när man inte har uppdaterat på ett tag..eller vänta bara det ha bara gått en dag hah! :)
Igår så åkte jag hem till kusinerna i nacka, gjorde inte så mycket där, fixade middag åt alla eftersom att min moster är så gullig och fixar mina naglar :)
Annars så är jag allmänt trött på att inte ha någon mobil...jag skulle möta sara borell och fika inne i stan, vi skulle mötas vid fyra vid skopunkten vid ringen men jag trodde hon sa din sko..Det resulterade i att jag satt inne på din sko i en timme, visserligen så läste jag men det blev väldigt långtråkigt men som tur så blev varken jag eller sara irriterade på varandra eftersom det bara var ett stort missförstånd :)
Jusste matteprovet..det var det sämsta resultat som jag någonsin har fått på ett prov..men jag vart godkänd iaf, haha! Jag gick 19/40 och jag som hade pluggat på fel saker..så jag är inte nöjd men det är inte så att jag orkar skämmas av det heller eftersom att det är som det är liksom inget jag kan göra åt..
Min mattelärares kommentar var; Jadu Fanny...du fick ju 19 av 40 vilket är precis under 50% och det vet du va? Haha, jag började skratta..(det var inte kul alls)
Sen så började allvaret..nej, men han sa det att resultatet var inte direkt bra men det var bättre än vad han hade förväntat sig...( tack liksom?!?) nej, men vi sa det att jag hade pluggat aldeelss för lite och jag har missat typ 7-8 mattelektioner under terminen eftersom jag var i italien sen så hade jag varit på lite andra utflykter haha, nej men på ib så vill de inte att man missar en enda lektion matte och att man ska lägga ner minst en timme varje dag till att plugga matte..yeah right liksom tänkte jag...
Nej, men sen så sa han att han tror på mig bara jag kämpar så kan jag få bra betyg..så det känns ju bra iaf!
Nu har vi suttit kvar i skolan ett gäng och gått igenom provet..så nu fattar jag allt.känner mig skitdum som inte fattade innan men nu känns det bra.
Här är jag, gömde mig i en stor lila kofta som jag snott från mamma, hihi :) Hade skärp först men tog av mig det såg ut som värsta tjockisen, hahah
Igår var det soligt ute! Det gjorde mig lycklig, men nu är det gråa höstvädret tillbaka igen...suck!
Aja, ska skynda mig hem nu innan det blir mörkt! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0