13 oktober

WOW! Jag uppdaterar redan andra gången för idag, yeaaah!
Jag känner att jag verkligen börjar komma igång nu! Haha, nej jag skoja bara det var bara det att förra inlägget började bli lite väll långt....haha!
Tänkte berätta lite om vad som har hänt i veckan..i måndags så hade jag Ekonomiprov, vilket gick ganska bra eftersom att jag hade missat helt vad jag skulle plugga på( vi håller nu på med section 2 och vi hade prov på section 1 som vi avslutade drygt en vecka innan provet) Dumt men aja, jag fick nog vg- eller något i den stilen, hursomhelst så orkar jag inte bry mig eftersom det är typ omöjligt för mig att få mvg här men det gör inget just nu. Det ända som räknas är det jag gör på våren i trean, the final exams och de kan jag berätta mer om på skype om du vill och orkar lyssna på Sofie :)
Jag skulle ha pluggat efter skolan men jag lyckades tappa bort mina nycklar så det sket sig. Istället så gick jag och Jesper på bio med en massa godis,det var verkligen skitmysigt efteråt så åkte vi hem till han och "sov"..
Vi såg interception, den var skitbra men väldigt lång..över 2 h 30 min men den var klart värd att se!
Igår så stannade jag i skolan ett tag sen så var jag med Olivia tills DH började då kilade jag ner till Sandra och vi snackade lite om helgen och hade det mysigt! Nu börjar min Lektion! Hejdåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0