Söndagsångest..

Efter barnkalaset igår så följde jag med min moster nina och mina kusiner simon och julia hem till nacka.
Jag hade egentligen en massa plugg att göra främst matte och svenska men eftersom att jag hade glömt min mattebok och jag hade internet hos nina och dem, vilket jag behövde för att kolla upp fakta för min svenska uppsats på flyga drake- ja, alltså jag ska ju inte fuska och ta andras analyser rent av från nätet men det är verkligen enklare om man kollar runt på olika sidor och får lite ideer och hjälp..men jag hade fan ingen ork ändå så skitsamma..
Istället så fixade nina mina naglar, hon är så duktig på sånt och sen så pratade vi om vad man kan vara utklädd till på halloween, inte för att jag vet vad jag ska göra än men nånting roligt borde man ju hitta på, det är ju alltid fester på halloween :) Vi testade en massa blonda peruker, haha jag såg helt sjukt annorlunda ut så det var helt galet, haha!
Sen så hade nina köpt en ny locktång som hon fick testa på mig, jag ska fan köpa den, inte bara det att var rosa haha, nej men att den gick så sjukt fort att locka med, jag tror hon fixade hela mitt hår på knappt tio minuter, grymt!
Eftersom att jag precis har hittat hur roligt det är att leka med photoboot på min MacBook från skolan så höll vi på med det ett tag, hahaha!
Och jag är inte ego alls när jag lägger upp såhär många bilder, tralallala! Nej, men ville faktist bara vissa hur många olika effekter det finns att välja på sådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0