Sofie 17 år!!

Min saknade Sofie fyller sjutton år idag!
Herregud det känns helt sjukt, nu känner man verkligen hur långt borta du är! Jag hoppas att du har haft en superdag och att du firas riktigt ordentligt!

Jag säger det gång på gång men jag saknar dig så otroligt mycket!
I allt jag gör, i allt jag hör, allt jag ser..när jag hör skratt och någon ler, så påminner det mig om dig! Det är som du säger, så fort man ser två små fjortisar skratta så de knappt kan andas på bussen så tänker jag på oss! Inte direkt att vi är små fjortisar, haha ( förutom på dansen när admir drar sina skämt!) nej, men att du alltid får mig på bra humör! You make me happy girl!
Ingenting är sig likt längre i mitt liv, visst rullar allting på som vanligt men jag har inte mitt lyckopiller kvar! Gud vad jag låter egoistisk, men det är sanningen bara. Vi måste prata sofie!
Och förlåt, jag glömde sjunga...
"Ja, må du leva, ja må du leva..ja må du leva uti hundrade år! Javisst ska du leva, javisst ska du leva, javisst ska du leva uti hundrade år!"...jag ska sjunga för dig på riktigt i skype! hihi...vilket betyder att vi måste skypa ikväll!

            

                                          Det kallas ren lycka fotad av en kines!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0