Mmm...marabou

Har varit ensam hemma hela kvällen, inte gjort så mycket förutom att städat mitt rum och städat kylskåpen, hade lovat mamma det för att de hade spillts saker där och det var tydligen mitt fel så det var inget snack om den saken, bara att göra liksom.kul...
Annars så hann jag på vägen hem köpa ett coolt halsband från h&m som jag ska ha på halloween, då ska vi äta middag hemma hos sara och sen så får man se om det blir party där eller om vi drar vidare..
Jag har hunnit med att basta ikväll också och nu väntar jag på att jesper ska hämta mig så ska vi hem till han! Mys. Pusshej
Älskade verkligen den här koftan från bondelid förut, fick den julen 08 av Ludvig faktist...
Här är jag...blä det här ser ju larvigt ut..inte ens fina kläder på mig, haha
Tummen upp till att marabou har gjort vit chocklad! Värsta grejen ju! Hahahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0